Problem kradzieży aut jest od jakiegoś czasu tematem tabu. Pozostajemy w świadomości, że ten problem nas nie dotyczy, a jeśli nawet, to tylko widzimy od czasu do czasu na Facebooku ogłoszenia. że komuś zaginął samochód. Nasze przemyślenia na ten temat zazwyczaj kończą się na współczuciu i udostępnieniu posta.
Auta giną, ale mało kto wie co z nimi się dzieje zaraz po kradzieży.
Marki premium dostają nowe życie zza wschodnią granicą, tak bywa najczęściej. A marki popularne? Auta po kradzieży są rozbierane na części, a następnie pojawiają się na portalach aukcyjnych i firmach sprzedających części używane. Niestety, ten proceder działa błyskawicznie. Czasami kilkanaście godzin wystarczy aby skradzione auto zostało rozebrane do najdrobniejszych części.
Jak się przed tym zabezpieczyć?
Istnieją różne rodzaje zabezpieczeń, począwszy od ubezpieczenia Autocasco z GAP, blokad key less GO czy lokalizatory GPS, a skończywszy na radiowym Gan Track.
Do dyspozycji mamy również znakowanie pojazdu Datatag, które jest tematem głównym dzisiejszego posta.
Aby zobrazować czym ono jest, zapraszamy do obejrzenia prezentacji nagranej przez znanego dziennikarza motoryzacyjnego Zachar OFF
oraz na naszą stronę internetową, gdzie znajdziesz więcej informacji
Poniżej przedstawiamy fotorelację ze znakowania trzech aut – Ford Mustang, Audi RS5 oraz Hyundai Tucson. Na przykładach najbardziej widocznych miejsc pokazujemy jak to znakowanie wygląda.
Zapraszamy na znakowanie!